• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 70989
+
-

۳ نفر در اسکله شیرنو کنگان غرق شدند

اخبار بوشهر
۳ نفر در اسکله شیرنو کنگان غرق شدند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از غرق شدن ۳ نفر در اسکله شیرنو کنگان خبر داد و گفت: این افراد به سبب آشنا نبودن به فن شنا جان خود را از دست دادند. 

به گزارش تسنیم، «عبدالرحیم دادجو» با اشاره به این‌که مرکزفوریت‌های پزشکی بوشهر دارای پایگاه امدادرسانی در نقاط مختلف استان است اظهار کرد: این پایگاه‌ها که دارای تیم‌های متخصص امدادی است، به آسیب‌دیدگان رسیدگی می‌کند. 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی بوشهربا بیان این‌که پایگاه‌های امدادی در شهرها و روستاها خدمات‌رسانی می‌کنند از غرق شدن 3 نفر در اسکله شیرنو کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: 2 پسربچه 10 و 11ساله و مرد 30ساله در اسکله شیرنو کنگان غرق شدند و جان خود را از دست دادند. 

وی با بیان این‌که این حادثه بعدازظهر امروز رخ داد بیان کرد: پس از تماس با مرکز پیام اورژانس 115 استان بوشهر مبنی بر غرق شدن 3 نفر در اسکله شیرنو کنگان بلافاصله تیم امدادی اعزام شد. دادجو با بیان این‌که پس از اعزام پایگاه اورژانس و هلال احمر به محل حادثه هر 3 مصدوم فاقد علائم حیاتی بودند گفت: پس از اعزام به بیمارستان کنگان، تلاش کادر درمانی برای برگرداندن زندگی مصدومان بی‌نتیجه ماند. 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی بوشهر با اشاره به این‌که مرکز فوریت‌های پزشکی شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی است افزود: با توجه به گرم شدن هوای استان بوشهر، از شنا بدون آشنایی به فن آن در دریا و رودخانه‌ها که دارای علامت خطر غرق شدن است، خودداری شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید